campus-recerca

Acollim a dos estudiants del Jove Campus de Recerca UdG 2015

En Pau Sagúe i l’Eloi Canals, tot i tenir 16 anys, ja són a la Universitat. La UdG va iniciar fa vuit anys el Jove Campus de Recerca, una acció de divulgació que permet acostar el mòn de l’educació superior i la recerca als estudiants de batxillerat. Durant el dia, en el marc de diferents formacions, tenen l’oportunitat de veure la Universitat per dins i, a més, dediquen 3 hores al dia a fer estades en grups de recerca.

Els grups de recerca els assignen un tutor que els dona suport en la realització dels seus treballs de recerca i els orienta en els temes més tècnics als quals han de fer front. En Pau està treballant en el disseny i programació d’un drone i l’Eloi fa un estudi sobre l’evolució de la tecnologia en l’àmbit mèdic.

La seva estada es va iniciar amb una presentació al seu tutor sobre la feina feta i la pendent de fer, una explicació sobre què és la recerca i perquè és important fer-ne i, al llarg d’aquesta segona setmana, faran visites als diferents laboratoris de ViCOROB.

Més informació sobre el Jove Campus de Recerca