Quarta edició del VIBOT DAY

@vicorob

El propassat  20 de juny del 2013 es va celebrar la quarta edició del Vibot day al Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona (UdG).  Enguany, més de setanta visitants entre estudiants, representants d’empreses i professors de les tres universitats organitzadores, van trepitjar les instal•lacions del Giroemprèn, edifici on es fer la trobada.
El ViBOT Day és una activitat que ajuda als estudiants participants del màster a conèixer el mercat de treball i a crear una plataforma per facilitar-los la relació amb les empreses que operen dins del seu àmbit d’estudi. Els estudiants presenten el seu treball en format pòster o exposició oral i les empreses mostren les seves possibilitats de col•laboració; nous llocs de treball o la possibilitat de fer el treball final de master amb elles.

En aquesta quarta edició, vuit empreses van asistir a l’acte; RIBINERF,S.L, IRTA, PAL Robotics, FICOSA-ADASENS, ASCAMM – Centre Tecnològic, el Centre de Tecnologia Aerospacial (CTAE) i TOSHIBA. Aquest últim va ser qui va esponsoritzar  el premi a la millor Màster Thesis que, enguany, l’alumne Federico Camposeco va rebre.