ViCOROB recull el premi Manel Xifra Boada

El Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Girona i Comexi van atorgar el passat 07/07/2017 el premi Manel Xifra Boada al grup de recerca ViCOROB per la seva trajectòria en recerca i transferència del coneixement. El premi, entregat de la mà del Conseller Santi Vila, representa un reconeixement als resultats de l’equip.

L’estudiant de doctorat del mateix grup, Èric Pairet, graduat en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica va rebre el Premi Manel Xifra i Boada 2017 en reconeixement al guardó que li va concedir el Patronat de l’Escola Politècnica Superior de la UdG pel millor projecte de final de carrera “Integració de timons en el robot SPARUS II per al control amb cinc graus de llibertat”.

Moltes gràcies pel reconeixement! Seguirem treballant dur i amb les mateixes ganes que el primer dia!

Fotografia: Compte de Twitter de @comexi