L’Escola Politècnica Superior celebra avui el seu 40è aniversari

foto universitat
February 18, 2014

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Girona acollirà el 18 de febrer l’acte de commemoració del 40è aniversari dels estudis politècnics a la ciutat. L’acte, previst a les 6 de la tarda, comptarà amb la presència del conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig; del rector, Sergi Bonet; de l’alcalde de Girona, Carles Puigdemont; de la presidenta del Consell Social, Rosa Núria Aleixandre; del director de l’EPS, Joaquim Salvi; i del president del Patronat de l’EPS, Jaume Juher.

En el decurs de l’acte commemoratiu es presentarà el llibre editat amb motiu d’aquests 40 anys de l’EPS, a càrrec del Jaume Vilalta, periodista i presentador del programa “Què, qui, com?” de TV3. També es projectarà un vídeo coproduït per l’EPS i el seu Patronat, i es lliurarà la medalla de la Universitat de Girona al Dr. Josep Arnau Figuerola, primer director de l’Escola.

ViCOROB i la EPS sempre han anat de la mà i han crescut junts, per això, és un orgull per a nosaltres celebrar amb ells aquest 40è aniversari, PER MOLTS ANYS!!!!

Eduardo-Ochoa-
July 28, 2022

Eduardo Ochoa is currently a third year PhD student at VICOROB

Community