Acollim a dos estudiants del Jove Campus de Recerca UdG 2015

July 10, 2015

En Pau Sagúe i l’Eloi Canals, tot i tenir 16 anys, ja són a la Universitat. La UdG va iniciar fa vuit anys el Jove Campus de Recerca, una acció de divulgació que permet acostar el mòn de l’educació superior i la recerca als estudiants de batxillerat. Durant el dia, en el marc de diferents formacions, tenen l’oportunitat de veure la Universitat per dins i, a més, dediquen 3 hores al dia a fer estades en grups de recerca.

Els grups de recerca els assignen un tutor que els dona suport en la realització dels seus treballs de recerca i els orienta en els temes més tècnics als quals han de fer front. En Pau està treballant en el disseny i programació d’un drone i l’Eloi fa un estudi sobre l’evolució de la tecnologia en l’àmbit mèdic.

La seva estada es va iniciar amb una presentació al seu tutor sobre la feina feta i la pendent de fer, una explicació sobre què és la recerca i perquè és important fer-ne i, al llarg d’aquesta segona setmana, faran visites als diferents laboratoris de ViCOROB.

Més informació sobre el Jove Campus de Recerca

More News

nadala-2020
December 19, 2019

Season’s Greeting

grecia
July 2, 2019

Sparus II AUV seabed mapping in Greece

3D mapping
June 2, 2014

Ricard Campos defends his PhD thesis “Surface Reconstruction Methods for Seafloor Modelling”

News, Scientific Results, Underwater Vision

Girobotica
February 21, 2014

Girobòtica: a robotics competition for children!