El projecte TIC TAC a TV3

May 9, 2014

L’equip d’Udigital.edu va realitzar el passat dimecres dia 7 de Maig un taller molt especial dins el projecte TIC TAC.

Els alumnes, d’escoles amb elevat percentatge d’immigració de les comarques gironines, van entrevistar el director de ViCOROB, en Rafael Garcia. En Rafa, els hi va explicar qui érem i què fèiem als alumnes, que, molt atents, van realitzar tota mena de preguntes.

UdiGital.edu intenta apropar la Universitat a la Societat, i sorgeix del treball interdisciplinar d’uns quants investigadors de la Universitat de Girona, que han unit esforços per dissenyar activitats i tallers per a nens i joves, barrejant la Tecnologia, la Ciència i l’Art amb l’objectiu de fomentar la creativitat, el pensament crític i el treball en equip.

El projecte TIC TAC és un projecte de cooperació de la Universitat de Girona, vinculat a l’estructura de recerca estratègica Udigital, que compta amb la col·laboració dels ajuntaments dels dos municipis i amb el suport de l’Oficina de Cooperació de la UdG.

Més sobre UdiGital.edu

Més sobre TIC TAC

La notícia a TV3 a la carta

presub2015