La recerca és la clau

November 15, 2019

El passat 7 de novembre es va organitzar per primera vegada una jornada dirigida als estudiants de l’EPS que tenia per objectiu mostrar tant la recerca com les sortides professionals que podia oferir al grup de recerca. En total hi van assistir més de trenta persones.

La jornada va comptar amb la participació tant del director del grup VICOROB com amb la participació de quatre ponents convidats, els quals havien estat investigadors del grup i actualment, estan treballant en diferents entorns laborals, més concretament a NVIDIA, IQUA robòtics SL, Opsis Vision Technologies SCCL i Eurecat.

Els estudiants van poder conèixer les trajectòries dels ponents de primera mà i la motivació de cada un d’ells per optar pel camí de la recerca.

La jornada va finalitzar amb un torn obert de paraula on estudiants i ponents van tenir ocasió de compartir i aportar experiències i dubtes relacionats amb els estudis i les sortides professionals.

Donat les valoracions del estudiants sobre la jornada han estat molt positives, es valorarà repetir l’esdeveniment de cares al pròxim curs.

catedra-udigitalEdu
November 26, 2020

Càtedra Tekhné, nova aliança amb el territori

Educational Robotics, News