ViCOROB al Fórum Industrial de l’Escola Politècnica Superior

May 7, 2014

Ahir dia 6 de Maig de 2014 es va celebrar a l’Escola Politècnica de la Universitat de Girona el 15è Fòrum Industrial, organitzat per l’Associació d’Estudiants d’Industrials (Aedi),amb el suport de l’EPS i del Patronat de l’EPS. El Fòrum uneix els interessos de les empreses de la demarcació amb les vocacions dels alumnes de l’EPS, en un entorn d’activitats i contactes directes que serveix per establir lligams i sinèrgies entre el teixit empresarial i la Universitat. Enguany, hi han participat 36 empreses i institucions.

El Fòrum consisteix en uns estands on es presenten les empreses i on els estudiants poden conèixer les seves expectatives de futur. Al mateix temps, s’organitzen presentacions i xerrades sobre dinàmiques empresarials i sobre màsters. La “setmana professionalitzadora” de l’EPS, que es du a terme de manera paral·lela al Fòrum, inclou xerrades sobre preparació de currículums i d’entrevistes de feina, com afrontar psicotècnics, etc.  Aquestes jornades serveixen als estudiants de l’EPS per ser més competitius vers el món laboral gràcies a la col·laboració de professionals dels recursos humans.

ViCOROB hi va participar conjuntament amb l’empresa PAL ROBOTICS.

JuanDavid-Hernández
June 23, 2015

International Experience: Juan David Hernández

News, Underwater Robotics, Underwater Vision