Vibot2014

7th ViBOT DAY takes place in Girona

The ViBOT day is an event that the Erasmus Mundus Master VIBOT organizes every year at the Scientific and Technological park at the University of Girona. In this occasion, it took place last 19th of June 2014 with the main goal of establishing a link between companies and graduate students.

Along the ViBOT day the students have the chance to present their work in front of a wide audience in which there are other students but also professors and companies. On the other hand, interested companies, present their job profiles as well as their activity to try attracting talent.

The Erasmus Mundus Master ViBOT is a 2 year programe funded by the European Commission in which they study around 30 students per annum on the fields of computer vision and robotics. The University of La Bourgogne and Heriot Watt University are the other two partners of the ViBOT consortium.

More info
Fotography by Jose Luis PART

____________________________________________________________

El VIBOT Day és un event gratuit d’un únic dia que s’ha organitzat al Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona el 19 de Juny. Aquesta jornada té com a objectiu donar a conèixer el treball realitzat per els estudiants dins del màster VIBOT i ajudar a establir un lligam de contacte i col.laboració entre el màster, els estudiants recent graduats i l’empresa.

Durant el VIBOT Day, els millors estudiants presenten els seus treballs de tesi de màster, en els  qual es pot apreciar l’alt nivell i qualitat dels estudis. Així mateix, s’han organitzat sessions en les quals es presenten les empreses i les seves necessitats i possibilitat de col.laboració dins del camp de la visió per computador i robòtica. Existeix també la possibilitat d’esdevenir membre associat del consorci del màster permetent tenir una relació més propera amb l’organització del màster, proposant projectes de recerca i tenint l’estudiant treballant en pràctiques a la empresa durant el 4rt semestre del màster.

El màster VIBOT (http://vibot.org) és un programa d’excel.lència subvencionat per la Unió  Europea que atrau cada any prop de 30 estudiants d’arreu del món per realitzar els estudis de màster en temes de visió per computador i robòtica. El VIBOT és un màster interuniversitari organitzat entre la universitat de la Bourgogne (França), Heriot Watt University (Escòcia) i la universitat de Girona.

Fotografia de Jose Luis PART