El màster VIBOT rep una beca per a Màsters d’Excel.lència de la Fundació Catalunya-La Pedrera

educació qualitat
October 16, 2014

master-vibot1

La Fundació Catalunya-La Pedrera ha atorgat, un any més, una beca per a Màsters d’Excel.lència al Màster VIBOT. Amb aquestes beques La Fundació vol reconèixer i atraure el talent, fomentar l’excel•lència i contribuïr a fer de Catalunya un referent en l’àmbit dels estudis de postgrau de qualitat. Els màsters inclosos en el programa de beques es fan a Catalunya i s’han considerat excel•lents tenint en compte la seva projecció internacional. Són impartits en llengua anglesa, amb professorat de prestigi i amb una clara orientació a la recerca. L’acte d’entrega oficial va tenir lloc dilluns passat a La Pedrera, Barcelona. Van assistir, en Robert Martí, com a representació del VIBOT, i l’Iu Ayala Portella, com a estudiant becat.

More News

inventerus-blog
March 8, 2017

InventEUrs, un projecte per a convertir els infants en agents del canvi de les seves comunitats