Comença una nova edició del Campus PRESUB

July 18, 2022

Els tallers de robòtica submarina, organitzats per l’Institut de Recerca en Visió per Computador i Robòtica, el departament d’Arquitectura i Tecnologia de Computadors, i l’Escola Politècnica Superior,  consisteixen en la construcció d’un robot submarí teleoperat completament operatiu mitjançant la utilització de materials fàcilment accessibles i de baix cost, i la realització de proves i missions realistes en la piscina de proves del Centre d’Investigació en Robòtica Submarina.

L’objectiu bàsic d’aquests tallers és la realització d’una activitat científico-tecnològica de caire lúdic que resulti interessant i atractiva, i que permeti incrementar l’interès dels estudiants de secundària, per la tecnologia, i que fomenti els valors propis de l’Enginyeria. Aquest objectiu és compartit pel Consell Social de la Universitat de Girona i pel Patronat de l’Escola Politècnica Superior que donen suport a aquest camps d’estiu PRESUB de tallers de robòtica submarina.

More News

3rdTNA